Zajęcia

Poniżej przedstawiamy skrócone opisy zajęć:

 
 
Vinyasa
Dynamiczna sekwencja pozycji, zsynchronizowanych z oddechem i połączonych między sobą płynnymi przejściami. Sesje Vinyasy są zawsze inne, w zależności od pomysłu nauczyciela.
 
Ashtanga
Jedna z najbardziej dynamicznych odmian Jogi. Jest systemem pozycji, które są praktykowane w seriach, koncentrując się na oddechu (oddechu ujjayi -  oddech przez nos z charakterystycznym dźwiękiem.), ruchu ciała (vinyasa), punktach koncentracji wzroku (drishti) i bandach (wewnętrzne zaciski).
 
Joga Kundalini
Praca z wewnętrzną energią poprzez intensywne, choć subtelne ćwiczenia fizyczne i oddechowe, mantry i medytacje. Opiera się na systemie czakr i 10 ciałach wyróżnionych przez twórcę - Yogi Bhajana
 
Joga w Życiu Codziennym - Asany, Pranajama, Relaks  
Celem systemu Joga w Życiu Codziennym, którego autorem jest VISHWAGURUJI Paramhans Swami Maheshwarananda, jest osiągnąć zdrowie na wszystkich poziomach przy pomocy specjalnie dobranych fizycznych, oddechowych, relaksacyjnych i medytacyjnych ćwiczeń. Są dobre dla ludzi w każdym wieku i dowolnej fizycznej kondycji. 
 
Zdrowy Kręgosłup (Joga w Życiu Codziennym)
Program łagodnych ćwiczeń przeciwko bólom pleców, opracowany na podstawie wieloletniej współpracy z zachodnimi lekarzami i fizjoterapeutami. Polecany dla każdego.
 
Yin Joga 
Poprzez pasywność dążymy do pełnego rozluźnienia ciała i odzyskania poczucia wewnętrznej przestrzeni. Pozwalamy naszemu ciału odnaleźć optymalną dla niego formę i uwolnić się ze zgromadzonych napięć. W każdej z asan pozostajemy dłużej niż zwykle (od kilku do kilkunastu minut), tym samym stwarzając także umysłowi przestrzeń do wyciszenia się i uwolnienia się od trosk. 

Joga Sivananda
Klasyczne asany krok po kroku. Wykonywane powoli, z uważnością i z czasem na regenerację. W ramach zajęć nauczysz się prawidłowego oddychania.
 
Joga Nidra
Stan głębokiego świadomego snu, może przynieść niespotykany spokój, wyciszenie i jasność umysłu. Ciało zdaje się spać, ale świadomość jest obudzona i działa na głębokim poziomie.
 
Relaks z gongami
Relaks w pozycji leżącej. Dźwięk gongu trafia do nas nie tylko poprzez słuch, lecz również przez doznania akustycznych drgań w całym ciele. Uwalnia blokady, zmniejsza napięcie i pobudza krążenie. 
 
Yoga of Love
Shakti Yoga to narzędzie pomagające uzdrowić rany przeszłości, poszerzyć Swoją Świadomość i w rezultacie żyć Pełnią swojego potencjału. Shakti Yoga łączy elementy psychologii integralnej, Shamanic Rootwork oraz Kundalini, Vinyasa i Iyengar Jogi..