KASIA ZASŁAWSKA-KOWAL

 
Swoją przygodę z jogą zaczęłam od metody Iyengara. Moja prawdziwą miłością jest jednak Vinyasa Flow. Kocham ten styl za płynność, za poczucie siły, a jednocześnie lekkości jaką daje. Joga to chwila szczęścia. To moment akceptacji. To nauka pokory i odpuszczenia sobie.
Posiadam dyplom Instruktora Rekreacji Ruchowej ze specjalnością w Hatha Jodze. Ukończyłam kursy nauczycielskie u wspaniałego człowieka i nauczyciela Manju Joisa. Zdobyłam certyfikat ze szkolenia Aktywne 9 Miesięcy. Miałam okazję uczestniczyć w warsztatach kilku mistrzów z Polski i  z zagranicy. Najwięcej jednak uczą mnie codzienne spotkania na macie z ludźmi.
 
 
Kasia Zasławska Centrum Joga Warszawa vinyasa
 
 Poranna Vinyasa Flow
Zajęcia zaczynam od wyciszenia, wsłuchania się
w ciało i w oddech. Praktyka asan jest dynamiczna, płynna i opiera się na sekwencji Powitania Słońca. Wykonujemy dużo pozycji stojących, które dodają energii. Następnie przechodzimy do pozycji siedzących, otwierających biodra, oczyszczających jelita. Równoważymy to pozycjami odwróconymi. Zawsze na koniec jest przyjemna relaksacja, która przynosi korzyści z wykonanej praktyki, uspokaja umysł i nastawia nas pozytywnie na cały dzień Uśmiech.
 
 
 
 


Joga dla Pań w ciąży

To zajęcia dla pań od 2 trymestru ciąży. Na każdych zajęciach ćwiczymy oddech, który nie tylko przynosi spokój umysłu podczas praktyki, ale również pomaga później w czasie porodu. Zawsze wykonujemy ćwiczenia otwierające klatkę piersiową. Robimy pozycje, które uwalniają plecy od bólu, biodra z napięcia. Pracujemy nad mięśniami Kegla, bardzo ważnymi również po porodzie. Każda praktyka zawiera elementy dynamiczne jak i relaksację, która łagodzi efekty stresu. Dzięki aktywności przyszłe mamy szybciej wracają do formy po urodzeniu dziecka.
 


Joga dla kręgosłupa

Jest to łagodna praktyka. Zawiera w sobie elementy wzmacniające (centrum ciała, mięśnie dna miednicy) jak i rozciągające. Poruszamy kręgosłupem w każdej płaszczyźnie. Zaczynamy od odprężenia, pogłębiania oddechu, wyciszenia umysłu. Wykonujemy pozycje stojące, siedzące, skręty, lekkie wygięcia w tył i w przód.Kasia Zasławska Centrum Joga Warszawa vinyasa Niwelujemy napięcia z miejsc mających tendencję do kumulowania stresu (kark, obszar klatki piersiowej, obszar bioder). Każda praktyka kończy się relaksacją, która rozluźnia napięcia mięśniowe i narządy wewnętrzne, która równoważy nasz nastrój i poprawia samopoczucie psychiczne.