KASIA ZASŁAWSKA-KOWAL

 
Kasia Zasławska Centrum Joga Warszawa vinyasa
 
Swoją przygodę z jogą zaczęłam od metody Iyengara. Moja prawdziwą miłością jest jednak Vinyasa Flow. Kocham ten styl za płynność, za poczucie siły, a jednocześnie lekkości jaką daje. Joga to chwila szczęścia. To moment akceptacji. To nauka pokory i odpuszczenia sobie. Posiadam dyplom Instruktora Rekreacji Ruchowej ze specjalnością w Hatha Jodze. Ukończyłam kurs na nauczyciela jogi akredytowany przez Yoga Alliance RYT 200, kursy nauczycielskie u wspaniałego człowieka i nauczyciela Manju Joisa. Posiadam certyfikaty ukończenia szkoleń do pracy z paniami w ciąży (Aktywne 9 Miesięcy, Medical Pregnancy Training, Trening Mamy). Miałam okazję uczestniczyć w warsztatach kilku mistrzów z Polski i z zagranicy. Cały czas się uczę, bo wiem, że to niekończąca się historia Uśmiech
  
Vinyasa Flow
Zajęcia zaczynam od wyciszenia, wsłuchania się
w ciało i w oddech. Praktyka asan jest dynamiczna, płynna i opiera się na sekwencji Powitania Słońca. Wykonujemy dużo pozycji stojących, które dodają energii. Następnie przechodzimy do pozycji siedzących, otwierających biodra, oczyszczających jelita. Równoważymy to pozycjami odwróconymi. Zawsze na koniec jest przyjemna relaksacja, która przynosi korzyści z wykonanej praktyki, uspokaja umysł i nastawia nas pozytywnie na cały dzień Uśmiech
 
Joga dla kręgosłupa
Jest to łagodna praktyka. Zawiera w sobie elementy wzmacniające (centrum ciała, mięśnie dna miednicy) jak i rozciągające. Poruszamy kręgosłupem w każdej płaszczyźnie. Zaczynamy od odprężenia, pogłębiania oddechu, wyciszenia umysłu. Wykonujemy pozycje stojące, siedzące, skręty, lekkie wygięcia w tył i w przód.Kasia Zasławska Centrum Joga Warszawa vinyasa Niwelujemy napięcia z miejsc mających tendencję do kumulowania stresu (kark, obszar klatki piersiowej, obszar bioder). Każda praktyka kończy się relaksacją, która rozluźnia napięcia mięśniowe i narządy wewnętrzne, która równoważy nasz nastrój i poprawia samopoczucie psychiczne.