8 Tygodniowy Trening MINDFULNESS w niedziele w Warszawie

Tylko na zapisy!

Spotkanie zerowe 8 października, początek treningu 15 października

M I N D F U L N E S S - 8 tygodniowy trening redukcji stresu oparty o metodę MBSR (Mindfulness Based Stress Reduction), stworzoną przez profesora Jon Kabat-Zinna

Słowo Mindfulness oznacza uważność. Gdy jesteśmy uważni, czyli gdy w sposób nieosądzający i z otwartością dziecka obserwujemy to co czujemy w tej chwili, znika stres. Dzieje się tak dlatego, że nie dajemy uwagi myślom ani nie dodajemy nowych.
To myśl jest źródłem długotrwałego i wyniszczającego stresu. Nie oznacza to, że sama w sobie jest zła, bo nie moglibyśmy bez nich funkcjonować. Oznacza to tylko, że większość z nich wydarza się w nas całkowicie nieświadomie. Ciało jednak jest nieustannie świadome i jak radar reaguje na każdą myśl, świadomą i nieświadomą. 
Kiedy myśl jest raniąca, nieprawdziwa, czujemy to jako coś nieprzyjemnego, ciało reaguje stresem. Po dłuższym czasie takiego nieświadomego funkcjonowania, nabawiamy się chorób, a nasze życie jest pełne cierpienia i wydaje się, że niewiele nam pomaga.
Możemy jednak temu zapobiec wprowadzając w życie świadomość. A więc pracę sięgającą źródła cierpienia - odkrywania nieuświadomionych, bolesnych myśli poprzez regularną praktykę medytacji.
To takie uniezależnianie się, dorastanie, stawanie na własnych nogach.

Trening polecany jest szczególnie osobom żyjącym w ciągłym stresie, biegu, bólu, szukających alternatywnych i naukowo przebadanych, skutecznych metod poprawy stany zdrowa psychofizycznego.
Praktykę można rozpocząć w każdym wieku i w każdym momencie życia.

U podstaw medytacji leży empatia i całkowita akceptacja tego, kim jesteśmy. Bazą jest łagodność i współczycie dla samego siebie. 
Polega na regularnej praktyce prowadzonych ćwiczeń medytacyjnych, takich jak skanowanie ciała, uwaga skierowana na oddech, uważne chodzenie i inne.
Praktyka medytacji jest otwieraniem się na życie - w całej swej pełni i prawdzie.
Jest uwalnianiem swojego nieograniczonego potencjału.


Trening prowadzi: 
Maga Korbel – certyfikowana instruktorka MBSR z 5 letnim doświadczeniem prowadzenia treningów Mindfulness i ponad 10 letnim własnym doświadczeniem regularnej praktyki medytacji pod okiem nauczycieli. Wychowała się w rodzinie buddyjskiej, tak więc praktyka medytacji była obecna w jej życiu od urodzenia. Więcej o Madze na stronie:http://magakorbel.com/strona/o-mnie,56.html

8 października o 18.00, odbędzie się spotkanie zerowe, bezpłatne i otwarte dla wszystkich. Link do eventu: https://www.facebook.com/events/1932546806989325/

Reszta spotkań będzie się odbywała w NIEDZIELE wieczorem oraz Dzień Uważności w SOBOTĘ.

Trening będzie się odbywał od 15 października do 3 grudnia, w godzinach od 18.00 do 21.00 w Centrum Joga na ul. Brackiej 22/12, Centrum w Warszawie.

Trening składa się z:
⇢ spotkania wstępnego - zapoznającego z prowadzącą, metodą, zaznajomienie się z potrzebami i ich realizacją
⇢ ośmiu grupowych spotkań z trenerem raz w tygodniu (2,5 h)
⇢ jednego całodniowego treningu, tzw. „dnia uważności”
⇢ samodzielnych ćwiczeń w domu (z trzema nagraniami do medytacji otrzymanymi na treningu: do skanowania ciała, medytacji i jogi)

Aby zapisać się na trening, prosimy o wypełnienie formularza zgłoszeniwoego, który znajduje się pod tym adresem:http://magakorbel.com/strona/8-tygodniowy-trening-mindfulness,78.html

Zapisy i pytania prosimy kierować na maila: 
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. 
lub telefonicznie: 
Sandra: 516 137 183

Koszt całości: 1100 PLN
(w wyjątkowych sytuacjach jest możliwa zniżek, prosimy w tej sprawie o kontakt)
Bezzwrotna zaliczka - 250 PLN jest równoznaczna z rezerwacą miejsca.
Fundacja Rozwoju Przedsiębiorczości "Twój StartUp"
61114010100000543359002004
tytuł przelewu:
psychoprofilaktyka stresu - trening Mindfulness + imię i nazwisko, adres oraz NIP (jeśli wymagana jest faktura na firmę)


DATY, TEMATY I GODZINY SPOTKAŃ:

• SPOTKANIE ZEROWE - 8.10, godz. 18.00-20.00
• pierwsze spotkanie "Czym jest uważność?" - 15.10, godz. 18.00, 
• drugie spotkanie "Jak widzimy świat" - 22.10, godz. 18.00
• trzecie spotkanie "Zadomowić się w ciele" - 29.10, godz. 18.00
• czwarte spotkanie "Stres i jak sobie z nim radzić za pomocą uważności", 05.11 godz. 18.00
• piąte spotkanie "Uważność a myśli intensyfikujące stres" - 12.11, godz. 18.00
• szóste spotkanie "Uważnośc a emocje" - 19.11, godz. 18.00

• DZIEŃ UWAŻNOŚCI - mini odosobnienie - całodniowa praktyka uważności z prowadzeniem i bez, z przerwą na wspólny posiłek - SOBOTA, 25.11, godz. 10.00 do 16.00

• siódme spotkanie "Uważne porozumiewanie się" - 26.11, godz. 18.00
• ósme spotkanie "Dbanie o siebie: przyszłość po zakończeniu kursu" - 3.12, godz. 18.00

☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆

www.magakorbel.com