JESIENNY PROGRAM REDUKCJI STRESU W OPARCIU O ROZWÓJ UWAŻNOŚCI (MBSR)

Tylko na zapisy!!! 

 

Latem łapiemy chwile oddechu. Wakacje, letnie weekendy, wypełnione relaksem, spotkaniami z bliskimi, ogrzane promieniami słońca i ciepłym wiatrem dają nadzieję odpoczynku i spokoju.

Ale za chwilę okazuje się, że życie znowu pędzi już dalej. Wracają codzienne troski, presja i przeciążenie. Często za nimi pojawia się też stres, niepokój i przygnębienie.

 

  • Jak nie zatracić się w tym pędzie i nie zgubić radości życia?  
  • Jak radzić sobie z niepokojem, przygnębieniem i stresem?
  • Jak radzić sobie z uporczywymi myślami, ciągłym zamartwianiem się?
  • Jak zachować spokój i równowagę wewnętrzną?
  • Jak zwiększyć zdolność relaksu, koncentracji i pewności siebie?

 

 

Jeśli szukasz odpowiedzi na te pytania to zapraszam Cię na kurs MBSR ( Mindfulness Based Stress Reduction) – program redukcji stresu w oparciu o rozwój uważności. 

 

 

MBSR to program szkoleniowy opracowany w 1979 roku w Klinice Redukcji Stresu przy Uniwersytecie Medycznym w Massachusetts, przez zespół profesora Jona Kabat – Zinna.

Badania prowadzone w kolejnych latach potwierdziły skuteczność tego programu i jego pozytywny wpływ na postawy i zachowania jego uczestników. Pojawiające się liczne publikacje naukowe podkreślają skuteczność programu MBRS i uważności w życiu.  

 

MBRS to trening oparty na praktyce uważności, dzięki któremu zatrzymasz się i nauczysz jak świadomie i z pełną życzliwością dla siebie radzić sobie z trudnościami i wyzwaniami codziennego życia.

Wspólne, cotygodniowe sesje oraz codzienna praktyka dadzą Ci możliwość pogłębienia wiedzy o sobie, a także – pozwolą z większą ciekawością i otwartością spojrzeć na otaczającą rzeczywistość, pozwolą dostrzec to, co umyka i gubi się w pośpiechu, co bezpowrotnie tracisz pędząc przez życie na autopilocie. Zdobyte umiejętności poprawią jakość i komfort Twojego życia.

 

Struktura programu MBSR:

 

  • indywidualne spotkanie wstępne;
  • 8 sesji grupowych, trwających 2,5 godziny każda ( czwartki, od 7.09 do 26.10, godz. 18.30-21.00 )
  • dzień uważności ( 6 godzinny trening uważności, sobota: 14.10, 9.00 -16.00 )
  • indywidualne spotkanie po zakończeniu programu.

 

W ramach programu każdy uczestnik otrzyma materiały pisemne oraz nagrania audio.

 

Cena: 900 zł

 

Miejsce:  Warszawa, Centrum Joga, ulica Bracka 22/12

 

Kontakt:  Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.">Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.,  telefon: 502 416 262 ( dostępny po 17.30 )

 

centrum joga mindfulness englertProwadząca:

Małgorzata Englert - certyfikowany nauczyciel MBSR  

( Studium Nauczycielskie MBSR przy Fundacji Polskiego Instytutu Mindfulness Polim i  The Institute for Mindfulness-Based Approaches ).

 

Moi nauczyciele: Małgorzata Jakubczak, Nils Altner, Joanna Delbar, Alvina Cassidy, Sagra Hannich, Frits Koster, Jolanta Tadeusiak.

 

Uważność daje mi oddech – w przenośni i dosłownie.

Wiem, że czasem jeden, świadomy oddech może „rozbroić” stresującą sytuację. Każdy oddech może być początkiem. 

Oddech to kotwica do „tu i teraz”, do życia w teraźniejszości - nie w rozpamiętywanej przeszłości czy planowanej przyszłości, klucz do równowagi i spokoju. 

 

Od ponad 20 lat jestem menadżerem w międzynarodowych korporacjach.

Dobrze znam mieszankę presji czasu, ambitnych celów, multitaskingu, (stretch’ów, challenge’ów itp. :-), które mogą powodować stres.

Moje doświadczenie zawodowe i osobiste daje mi pewność, że Mindfulness może być kołem ratunkowym w sytuacjach kryzysowych. Może być też nowym sposobem na życie – życie świadome i pełniejsze.  Kurs MBSR daje narzędzia i uczy umiejętności, aby tego doświadczyć.