8 Tygodniowy Kurs Mindfulness (SARA)

NA ZAPISY!!!

Środy 18:30-21:00 od 25 października 2017 do 20 grudnia 2017

 

 

Mindfulness W Stresie W Metodzie Breathworks (8-tygodniowy kurs) 

 

Mindfulness, czyli praktyka uważności, to praktyka doświadczania chwili obecnej, spotkanie się ze swoim doświadczeniem, bez oceniania go, bez próby zmian. Mindfulness bazuje na praktyce medytacji, zaczerpniętej z tradycji buddyjskiej, zostało przeniesione do zachodniego świata  w latach 70 i od tego czasu skutecznie pomaga poprawiać jakość życia, budować poczucie szczęścia i redukować stresu.

 

Mindfulness obejmuje pracę z oddechem, świadomością ciała, myśli i emocji.

 

Jeżeli żyjesz w stresie, chcesz poprawić jakość swojego życia, obniżyć napięcie czy wzmocnić poczucie szczęścia, mindfulness może być bardzo pomocną praktyką.

Badania wskazują, że praktyka mindfulness przynosi m.in.:

- redukcję stresu

- poprawę pamięci i zdolności koncentracji

- rozwój kreatywności

- poprawę jakości snu

- pozytywnie wpływa na relacje z ludźmi

- może skutecznie wspierać inne terapie (medyczne lub psychologiczne)

- redukuje ból

- obniża ryzyko wystąpienia depresji.

 

W ramach kursu spotykamy się na 2.5h co tydzień przez 8 tygodni, przede wszystkim praktykując razem, ale także poznając teorię związaną z mindfulness i dzieląc się swoim doświadczeniem. W ramach kursu uczestnicy mają możliwość poznania różnych praktyk medytacyjnych – m.in. skanowania ciała, medytacji skupionej na oddechu, praktykę uważnego ruchu czy życzliwości. Poza tym uczestnicy podtrzymują swoje doświadczenie ze spotkań praktykując i robiąc proste ćwiczenia uważności w domu, pomiędzy zajęciami (ok 30minu dziennie). W trakcie zajęć siedzimy na poduszkach do medytacji bądź leżymy, warto ubrać się wygodnie.

 

 

Każdy tydzień jest poświęcony innemu tematowi, tak, by dać uczestnikom pełne doświadczenie i zrozumienie praktyki mindfulness:

1. To, czemu się opieramy, opiera się nam

2. Powrót do doświadczania tu i teraz

3. Świadomość myśli

4. Uważność z trudnymi emocjami

5. Uważność w przyjemnościach

6. Życzliwa uważność

7. Życzliwość wobec innych

8. Pozwól życiu płynąć…

  

Jeżeli masz pytania dotyczące kursu, zapraszam do kontaktu pod adresem: saraslubowska.mindfulness@gmail.com 

 

Zgłoszenia na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. z dopiskiem „8-tygodniowy kurs mindfulness” lub w recepcji Centrum Joga ul.Bracka 22 lok.12

 

Kosztu kursu: 950zl, ze zniżką studencką: 850zł

 

Jeśli chcesz wcześniej doświadczyć mindfulness, zapraszam na cotygodniowe warsztaty mindfulness w Centrum Joga: http://www.centrumjoga.pl/kursy-i-warsztaty/otwarte-spotkania-mindfulness

 

O PROWADZĄCEJ:

MindfulnessSARA ŚLUBOWSKA

Absolwentka Wydziału Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego ze specjalizacją w prowadzeniu treningów i warsztatów. Certyfikowana trenerka Mindfulness w podejściu Breathworks. Kurs trenerski kończyła w Londynie, prowadziła kursy Mindfulness w Stresie i Mindfulness dla Zdrowia skierowany do osób żyjących z bólem lub problemami zdrowotnymi. Czerpiąc z wielu nurtów i nauczycieli, pasjonuje się wpływem medytacji na poczucie szczęścia i zdrowie ludzi.

http://mindfulness.com.pl/faculty/slubowska-sara/